Kehitä liiketoimintaasi kansainvälisillä markkinoilla

Tavoite: analysoida nykyinen toimintamalli kansainvälisillä markkinoilla, laatia arviointiin perustuvat sopivat kehitystoimenpiteet ja vastata niiden toteutuksesta.


 

Avainhenkilörekrytoinnit

  • Rekrytointien tukeminen yhteistyöverkoston välityksellä, esimerkiksi
    • henkilöiden täsmähaku
    • perusarviointi
    • suositukset
  • Expat-johtajat
  • Paikallinen johto- ja asiantuntijataso

Myyntitoiminnan arviointi ja tehostaminen

  • Myynnin johtamismenetelmien arviointi ja implementointi, esimerkiksi
    • prospektointi
    • aktiviteetit
    • kanavat
    • tavoiteasetanta
    • seuranta
    • palkitseminen
  • Asiakasrahoitusohjelmat myynnin tehostamistyökaluna, esimerkiksi
    • kumppanien haku
    • asiakasrahoituskonseptin luonti
    • myyntihenkilöstön koulutus
  • Markkina- ja markkinointitutkimukset
  • Kirjallinen loppuraportti ja yritysjohdon sparraus

Kumppaniverkoston taustojen tarkistaminen ja tarvittaessa sen kehittäminen

Investointihankkeet

  • Neuvonantopalvelut, investointikohteiden etsiminen (tontit, kiinteistöt, yritykset ym.)
  • Neuvonanto investointisuunnitelman laatimisessa
  • Investointiprojektin johtaminen ja läpivienti